Tuesday, February 21, 2012

Hell Is Sinking

Well this one day I was in Helsinki, nothing special just dropping off some paperwork and walking around trying to find some items for my panda. At the same time we stopped by Fazer, since I'm in love with that cafe. It was a odd, panicky day but with good company everything usually works out.
HEL2
Elikkäs tos yks päivä eksyin pandan kanssa Helsinkiin. Tarkoitus oli viedä parit paperit perille ja sitten metsästää juttuja kaupoista(ei mulle ku oon osto lakossa kesään asti). Samalla käytiin myös Fazerin kahvillassa sillä oon ihan rakastanut paikkaan. Oli kyllä hivenen outo päivä mutta hyvässä seurassa kaikki yleensä pääty hyvin. 
HEL
Here's a few pictures captured with my phone. I saw the Vuitton window in another blog but it wasn't in Helsinki and when we walked past that to my surprise there was the same window idea. 
Pari kuvaa jotka löytyivät puhelimen muistista. Mä näin ton Vuittonin ikkunan jutun toisessa blogissa mut se ei ollut Suomessa ja tadaa ku käveltiin sen ohi ni samapa idea oli myös päätynyt Helsinkiin :)

FEB2021
Haven't forgotten the challenge, I just skipped one day as it was just too frustrating to figure out. I'm in too good of a mood to be thinking about something I hate.

En oo unohtanut tätä haastetta, mä vaan skippasin yhen päivän kun oli niin vaikeaa keksiä jotain kuvattavaa. Oon vaan ihan liian hyvällä tuulella viime aikoina etten keksi jotain mitä vihaisin tehdä.

No comments:

Post a Comment