Friday, February 24, 2012

Flowers for Nails

This one day in summer, when my nails were still sooo long, I tried out some of those nail stickers you can find in department stores. My sister has always been crazy for those but I had never really tried them but now I just purely love them. They made a nice add to the basic solid color and also give a nice girly touch. The stickers are from Depend Cosmetics and the nail polish is from OPI and its called OPI on Collins Ave.
Nails
Tossa yks kaunis kesäpäivä mä kikkailin mun kynsien kanssa vielä kun ne oli noin kivan pitkät. Kokeilussa oli Depend Cosmeticsin kynsi tarrat ja mä niihin kovasti tykästyin. Idean tähän sain mun siskolta joka tunnetusti tykkää kaikista kivoista kynsi jutuista. OPI Collins Ave oli lakan värinä, joka on muuten sellanen väri jota en olis ikinä ajatellut laittavani kynsiini mutta hyvä että laitoin. Se on uusi lempparini. Noniin nyt riittää, mun suomen kielen taidot on yllättävän huonona vaikka sen pitäs mun äidinkieli olla :)

No comments:

Post a Comment