Sunday, October 30, 2011

The Horrors of the Past

Yep here's just some pictures from Halloweens from the past, brings back great memories. Great decorations, good food and awesome friends. Thats all you need for a good Halloween party. Oh yeah maybe a good horror movie as well or maybe a bad one that you can laugh to.
Made the tablecloth myself and also the tombstones. Doing it yourself is always more fun than just buying stuff. I made my friend a tombstone birthday card, too bad her dad didn't really like it.



























Since I got a whatever for the last post of mine, so I'm not gonna write anything. Don't feel like it.

3 comments:

  1. ainut asia mistä en tykkää halloweenissa on noi hämähäkkikoristeet! saan sydänkohtauksen joka kerta ku huomaan hämähäkin ja tähän aikaan vuodesta niitä on noitten koristeiden muodossa jokapaikassa :-D

    ps mul on sulle taas postia mut en vaan saa aikaseks viedä postiin. et muista et ajatus on tärkein? :-D kortin mä lähetin jo aikoja sitte mut alan epäillä et laitan kortit vääriin laatikoihin ku ykskään mun lähettämä kortti ei oo viel menny perille :-D

    ReplyDelete
  2. oikeastaan en ooo tääl nähny just yhtään mitään koristeita, hämähäkkien muodossa.. tääl on vaa jotain random juttuja. ei mitään kunnon halloweeen :)

    voi myös olla ku mä oon tosi hyvä käymään tuol mun po boxilla, oon ehkä 2x tajunnu käydä siellä kattomassa et onko mitään postia tullu :D et kortti saattaa olla siellä mä en vaa oo huomannu :) mul on myös ongelma ton viedä postiin tavaroiden kanssa, en ikinä muista ja kohtahan mä oon menossa kotiin :D no noin 40 päivää vielä, but who's counting..

    ReplyDelete
  3. joo jos en tän lomaviikon jälkeen muista viedä sitä postiin ni voi olla et suosilla vaan venaan ja tuon sen sulle tammikuussa :--D jos se ei vaik ehikkään sinne ku oot vielä sielä. koska oot menossa kotiin?

    ReplyDelete