Thursday, January 15, 2015

1/18 Nail Challenge - Nude Gold

So I opened up my L.A. Colors ColorBonanza pack and rocked out a nude and white shade. The white nail polish wasn't really even so I thought I'd put one of the glittery nail polishes on, but the one I chose didn't look good.  In the end I chose to use one of my old favorites that never lets me down. This is what I ended up with. I had much longer nails but a few of them cracked, too much play I guess, so I had to make them all short. I really hope they grow back quickly. Oh yeah these L.A. Colors don't have any name on the bottle or pack so no idea what to call them.

Noniin avasin mun uuden L.A. Colors ColorBonanza paketin. Päätin ensimmäiseksi kokeilla nudea ja valkoista väriä. Valkoinen sävy oli ei oikein levittynyt kunnolla joten päätin pistää päälle yhden monesta glitter lakasta mitä tuli mukana mutta valitsemani sävy ei oikein näyttänyt hyvältä niin päätin korjata lakan mun luotto kultahile lakalla. Tulipa hassu lause, pahoittelut mun lukihäiriö taitaa paistaa läpi. Jouduin leikkamaan mun kynnet todella lyhyiksi kun pari lohkesi niin pahasti, toivottavasti saan taas kasvatettua mukavan pitkät kynnet. Niin ja näissä L.A. Colors lakoissa ei ole mitään nimeä pullossa tai pakkauksessa joten ei mitään hajua miksikä kutsua näitä.
 ORLY - Too Fab
L.A. Colors (Nude and white shade)

No comments:

Post a Comment